Contact & Support

ISDN stopt wat moet ik doen?

De dienstverlening van het ISDN netwerk in Nederland stopt. 
Met ingang van 1 september 2019 bij KPN en andere aanbieders in Nederland. 
Telefooncentrales met een ISDN aansluitingen kunnen overgaan naar VoIP een op IP gebaseerde telefonie oplossing of je kiest voor een nieuwe VoIP centrale.

Opties:

1.  Je behoudt je huidige centrale waardoor de gedane investering niet verloren gaat en  
     medewerkers  kunnen op de vertrouwde manier blijven bellen.
     Er wordt een box geplaatst waardoor er over VoIP gebeld kan worden.

2.  Je stapt over op een hosted VoIP centrale met veel voordelen:
     - De moderneste techniek
     - Veilig
     - Overal bereikbaar
     - Nooit meer grote investeringen en kostbare service contracten.
     - Lage kosten.
     - Meer of minder werkplekken gemakkelijk aan te passen

 De tijd dringt!! Neem snel contact met ons en laat u geheel vrijblijven adviseren.

Contact opnemen >

Deze klanten gebruiken deze diensten al

  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
U wilt natuurlijk eerst meer informatie...

Heeft u interesse in onze dienstverlening of wilt u nog wat meer over ons weten? Wij komen graag met u in contact. U kunt ons telefonisch of per mail benaderen. Natuurlijk kunnen wij u terugbellen als u uw nummer achterlaat. Vul daarvoor gemakkelijk dit formulier in.    

U hoeft ons niet te bellen, wij bellen u!
Bezoek- en postadres
Landschapsweg 7
7844 KE Veenoord (Emmen)

Algemeen
T: 085 - 2101404
E: info@telnl.nl