Contact & Support

Veelgestelde vragen over TelNL FlexTelephony

Kan ik mijn eigen telefoonnummers behouden

Antw: Ja. Je huidige telefoonnummers kun je behouden. We verhuizen je oude nummers wanneer je gebruik maakt van FlexTelephony telefonie.

Als ik later extra functies wil gebruiken moet ik dan meer betalen

Antw:Standaard krijg je de Basic functies, indien je extra functies wilt kun je voor een bedrag extra functies krijgen zoals Standard of de meest uitgebreide Premiun.

Kan ik bij TelNL FlexTelephony online faxen

Antw: Ja dat kan. De kosten hiervan bedragen €5,- per maand. Dit is inclusief een extra telefoonnummer. Je kunt dan zowel faxen ontvangen als versturen.

Hoeveel bandbreedte ben ik nodig

Antw: Per gesprek heb je in zowel de up-, als download 100 kb/s nodig. Dus op een internetverbinding van 2 Mbit kun je 20 gelijktijdige gesprekken voeren.

Kan ik zelf mij TelNL Flextelephony telefonie beheren

Antw: Ja. Je krijgt online toegang tot jouw eigen online telefooncentrale.

Contact opnemen >

Deze klanten gebruiken deze diensten al

  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
  • bedrijf met zakelijke telefonie
U wilt natuurlijk eerst meer informatie...

Heeft u interesse in onze dienstverlening of wilt u nog wat meer over ons weten? Wij komen graag met u in contact. U kunt ons telefonisch of per mail benaderen. Natuurlijk kunt u zich ook laten terugbellen als u uw nummer achterlaat. Vul daarvoor gemakkelijk dit formulier in.

U hoeft ons niet te bellen, wij bellen u!
Bezoek- en postadres
Landschapsweg 7
7844 KE Veenoord (Emmen)

Algemeen
T: 085 - 2101404
E: info@telnl.nl